Virtuaalpidu

Võimalus töötajaid nende panuse eest tänada. Ohutult.

Kui traditsioonilist pidu ei saa teha siis ei pea sündmust ära jätma. On aeg tänada enda kollektiivi teistmoodi. Oleme kokku pannud kuluefektiivse virtuaalstuudio Radisson Blu Olümpia konverentsisaali. Sündmus edastatakse läbi mitme kaamera eri võttenurkade ning salvestatakse ette või kantakse üle reaalajas. Toome virtuaalsündmuse töötajate arvuti ning telefonide ekraanidele. Ohutult. Kogu sündmuse kontseptsioon on telesaate sarnane mille fookuses on Teie ettevõte ning inimesed kes seal töötavad.

Edastame ülekande läbi spetsiaalse maandumislehel asuva turvalise videopleieri kuhu pääsevad vaatajad ligi emaili lingiga ning soovikorral on võimalik ligipääs kaitsta parooliga. Virtuaalne sündmus salvestatakse ning kes ei saanud live'i ajal jälgida saavad sündmust järelvaadata. Sündmuse sisu osas aitame kaasa mõelda - tähtis on Teie seatud eesmärkide täitmine. Ettekujutuse loomiseks milline sisu võib Teie virtuaalpeol olla, oleme allpool kokku pannud näidis ajakava ning esinejad. Eriline aeg nõuab teistsugust lähenemist, ka firmapidudele.

Virtuaalse peo toovad Teieni

Stuudio

 
 

Virtuaalpeo formaat on tavapärasest peost väga erinev. Kuna inimeste tähelepanu hajub ekraani taga kiiresti, eriti koduses keskkonnas, siis soovitame võimalusel teha sündmus tööpäeval ning tööajal. Nii saavad ka lapsevanemad kellel kodus muud toimetused ootavad virtuaalpidu nautida. Kui aga töötajate tööd arvestades see võimalik ei ole on parim aeg peo ülekandmiseks siis kui enamus töötajad äsja koju on jõudnud.

Virtuaalpeol kohapeal piisab ka ainult ettevõtte juhist kes kõne peab, kuid vajadusel saame kõne ka ette salvestada. Kui aga Teie kollektiiv töötab nagunii osaliselt koos siis lisaväärtust annab sündmusele see kui mõned tänukirjade saajad hajutatult peoruumis kohapeal tänukirju vastu on võtmas. Radisson Blu Olümpia Alfa saal on ehitatud kuni 450 inimese sündmuste jaoks sobiliku ventilatsioonisüsteemiga ning saame tänu suurele põrandapinnale tagada piisava hajutatuse töötajate vahel kurja viirust kartmata.

Virtuaalpeo näidis ajakava


14:50 Striimimiskeskkonnas sündmuse avapilt koos 10:00 minuti countdown'iga

15:00 Virtuaalpeo avanumber (näiteks elektriviiuldaja)

15:04 Moderaatori avasõnad, mille järel kutsub lavale ettevõtte juhi

15:05 Ettevõtte juhi või juhtide kõne töötajatele

15:15 Eelsalvestatud video - mida arvavad töötajad eelmisest aastast, aasta valu ja võlu

15:25 Töötajate tunnustamine, kas töötatud staaži või tööpanuse eest

15:40 Suurima kliendi tervitus

15:45 Eelsalvestatud video - kõige erilisemate tööalaste juhtumite kohta eelmisel aastal

15:55 Sündmuse kokkuvõte ja lõpetamine

15:57 Lõpulaul akustilises esituses


Olenevalt eelarvest saame kaasata moderaatoriks ja ava- ning lõpunumbriks A kategooria artisti või vähem tuntud kuid kvaliteetselt enda tööd tegevad esinejad.
Kogu võttemeeskond kannab sündmuse ajal maske ning enne eelsalvestatud videode filmimist kliendi tööruumides teeme covid-19 testid. Nii saame olla kindlad, et meie viirust ei levita.

Miks virtuaalpidu?

Innovatiivne

Näitab ettevõtte suhtumist

Leiate lahendusi keerulisel ajal

Soodsam kui tavapidu

Jääb ära cateringi kulu

Meelelahutus oluliselt soodsam

Motiveerid meeskonda

Tunnustamist väärivad isikud

saavad tunnustatud!

Küsi hinnainfot ja kuupäeva saadavust!

+372 686 1777

info@peod.ee

CRYSTALSHINE OÜ krediidireiting

CrystalShine OÜ

Narva mnt. 7, 10117 Tallinn, Estonia
Reg.nr 11397733
KMKR nr EE101328791